""> ">

דבר המנכ"ל

 

זכות גדולה נפלה בחלקי להוביל את חברת ווי-אייטי, חברה שגדלתי בה מיום הקמתה.
קצת נוסטלגיה,
שנים של ניסיון בתחום התחבורה בישראל הביאו את חברת ווי-אייטי מהימים הראשונים של תוכנת דוס על גבי מסך מרצד, דרך האתגר הגדול של ליווי והטמעה של התוכנות הראשונות שהתקנו במערכות הפעלה חלונות 95, להרגיל את המשתמשים לעבוד עם עכבר, לבצע עדכוני גרסה ע"י נסיעה ללקוח באוטובוס עם דיסקט ביד, וכאשר הגיעה הטכנולוגיה החדשה דאז גם לבקש מהמשתמש לנתק את הפקס ולחבר את קו הטלפון למחשב ע"מ שנוכל להתחבר, כאשר כל פקס נכנס היה מנתק את החיבור.

ליווינו סדרנים שהיו רגילים לעבוד עם סידור עבודה ידני על גבי גלילי נייר ארוכים של דפים שהיו תופסים חצי חדר, היינו שם כשעוד היה מותר לעשן בתוך המשרדים וחדר הסדרנים היה נראה כמו ענן עשן. היינו בתקופת אתגר "באג 2000" והפחד הגדול ממעבר ל 4 ספרות בשדה "שנה".
למדנו לעבוד ולהתממשק עם חברות, ספקים וקולגות כמו חברת חשמל, משרד הביטחון, איתוראן, ISR , שימקוטק, מובקס, DBC , סטורנקסט ועוד רבים אחרים ובכך לתת מענה ללקוחותינו מול אתגרים טכנולוגים משתנים.

עם התקדמות הטכנולוגיה היינו הראשונים לזהות את פוטנציאל השימוש בסמארטפונים לטובת תקשורת נהג – סדרן, כל זאת עוד בתקופה שרוב החברות עבדו עם הטלפונים של מירס בשיטת "ווקי טוקי" מול הנהג, כשאר השקנו את אפליקציית MYDAY  בשנת 2011  להעברת סידור לנהגים,  הורמו לא מעט גבות לגבי היכולת של נהג להפעיל סמארטפון או לגבי עלות חבילות התקשורת, כיום ישנם יותר מ 10,000 נהגים שעובדים עם אפליקציה זו וחוסכים מהנהג להגיע למשרד לקבל את הסידור או שיטת "תעצור בצד ותתקשר אלי".
התוכנה כיום היא פרי פיתוח רציף ומתמשך של אוסף בקשות וצרכים של לקוחותינו – חברות ההסעים, המוניות והתחבורה הציבורית שהינם מובילי השוק בישראל.

ומה הלאה?  
אתגר גדול לפנינו, כתיבה מחדש של התוכנה הקיימת בכלים וביכולות הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בשוק תוך עמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר הן מבחינת מהירות עבודה והן מבחינת יכולות ביצוע. אנו משקיעים משאבים רבים לעבוד בסטנדרטים של עצמנו בכתיבת המוצר החדש תוך הטמעת שינויים, טכנולוגיות ובקשות פיתוח שאספנו לאורך השנים.
בשנים הקרובות עם התקדמות כתיבת התוכנה החדשה אנו נסב את לקוחותינו למערכת החדשה, כשלנגד ענינו תעמוד שקיפות ההסבה למשתמש וליווי אישי לטכנולוגיה המתקדמת ביותר.