דבר הסמנכ"ל

צחי ולנסי

מה היתרון שלנו על המתחרים?

יחס כמות לקוחות מול תומכים - כיום אנחנו עומדים על תומך אחד לכל 12 לקוחות , כאשר החברות המתחרות ע"פ פרסומים שלהן עומדות בממוצע על תומך אחד לכל 63 לקוחות - המשמעות בתמיכה ובשרות ברורה..

ערך מוסף לתוכנה , אנו מעניקים ערך מוסף של יעוץ ארגוני לחברה , כחלק מתהליך המכירה אנו לומדים את צורת העבודה הקיימת של העסק ומנסים ללמוד כיצד המערכת שלנו יכולה לשפר את הדינאמיקה בחברה וליעל את העבודה

מקצועיות בעבודה - כל אחד מאנשי הצוות שלנו הינו מקצועי החל מהמתכנתים ועד אחרון העובדים , כוח עבודה מקצועי מאפשר לנו לתת שרות טוב יותר ובכך להקטין את כמות קריאות השרות הנכנסות וכפועל יוצא תוכנה יציבה ואמינה יותר

חזית הטכנולוגיה - המערכת נכתבה בכלי פיתוח מתקדמים המאפשרים למשתמשים להתאים את יכולות התוכנה לצרכי הארגון,  המערכת "קשובה" לצרכי הלקוח , גמישה ומביאה למינימום את הצורך בהתערבות המתכנת.

והכי חשוב לקוחות מרוצים....