חלון חתימה דיגיטלית
הסבר על המסך שנפתח לאחר הפקת חשבונית. *מיועד ללקוחות אשר עובדים עם ממשק חתימה דיגיטלית
חלק עליון - פרטי הטופסחלק עליון - פרטי הטופס
לאחר הפקת חשבונית במערכת יפתח מיד החלון.
בחלק העליון (החלק המסומן בתמונה) נוכל לראות את מספר הטופס, שם המוטב, מחלקה (אם זו חשבונית אוטומטית שהופקה על נסיעות של מחלקה מסוימת), סכום והעתק (מקור, העתק).

בחירת מייל השולח - כתובת דוא"ל ממנה ישלח הטופס
בחלק הזה בחלון נוכל לבחור את מייל שולח החשבונית (סימון)
- הגדרות ממשק - מייל השולח יהיה מה שהוגדר בממשק הניהול
- מפיק הטופס - כרטיס העובד אשר יפיק את החשבונית
- הסניף שהפיק את החשבונית
- מייל החברה שהפיקה את החשבונית

אנשי קשר - למי נשלח את הטופס?
נוכל להגדיר למי לשלוח את הטופס שהפקנו.
- אנשי הקשר המופיעים בחלק זה: אלו אנשי קשר אשר סומן להם V בחתימה דיגיטלית בכרטיס הלקוח
- כאשר נפיק חשבונית למחלקה מסוימת יסומנו רק אנשי הקשר שתחת המחלקה הזו ואנשי קשר שלא שויכה להם מחלקה
*סעיף 2 פועל רק בחשבונית אוטומטית
- 3. נוכל לבצע הוספה של איש קשר חדש מחלון זה (סימון 2)

במידה ונבטל את סימון הV מכל אנשי הקשר תופיע ההודעה הזו:

בחלק התחתון של המסך נוכל לבחור האם לשלוח את החשבונית רק אל שולח הטופס (סימון 1) או לאנשי הקשר + מפיק/שולח הטופס (סימון 2)

דגשים נוספים
- נתמכת הפקה ברצף של הרבה חשבוניות או העתקים ביחד
- נתמכת פעולה אוטומטית שתעצור רק אם לחשבונית כלשהי אין איש קשר (בהפקה ברצף)